Reis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Peter custer - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Peter custer - WaarBenJij.nu

Reis

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Augustus 2015 | Nederland, Venray

Ergens in oktober gaan we richting het zuiden van Argentinië om vervolgens een terrein auto van vrienden over de weg naar Paramaribo te brengen. Zij zijn in 2013 vertrokken, maar kunnen de reis nu even niet afmaken. Dus gaan we helpen. Daar heb je vrienden voor, maar jullie zullen begrijpen dat we daar geen moeite me hebben. Een trip van meer dan 10.000 km die ook door de Amazone zal voeren. Dit in het regenseizoen. Gaat dus een uitdaging worden.

Met de huidige middelen is het voor ons eenvoudiger om via Facebook onze vrienden op de hoogte te houden.

Groet
Peter

Waarschijnlijk heffen we eind dit jaar deze waarbenjij omgeving op.

• 11 Augustus 2015 - 13:18

Irène Valckx Hoex:

Hai lieve Trudy en Peter, héél veel plezier, succes en aventuur op deze nieuwe etape. Wees en blijf voorzichtig. Ik heb geen Facebook dus ik wacht rustig af waneer het mijn beurt is om weer wat van jullie te vernemen.
    Lieve nicht en neef, ....goede vaart deze keer over de weg en trouwe thuiskomst, met weer volop allerlei verhalen.
    Liefs

• 11 Augustus 2015 - 16:05

C En C:

Spannend weer wens jullie een hele mooie en veilige reis toe met veel foto s. We zien elkaar nog volgende week

• 11 Augustus 2015 - 17:45

Gerda Van Ede:

Heel veel succes met de lange reis die jullie gaan afleggen. Doe vooral voorzichtig maar geniet van alles om je heen......
    Groetjes vanuit Curacao.

• 13 Augustus 2015 - 09:02

Robert-Jan Frans:

Hoi Peter en Trudy,

Nog steeds leuk om jullie reisverslagen te lezen :). Ik ben nog steeds bij jouw (Peter) oude werkgever actief als Officier Veiligheids Regio, mooie rol en prettog om nog actief te kunnen zijn. Na 15 jaar .... ga ik HP verlaten en stap over naar een software bedrijf, VMware. Mijn mail adres zal veranderen, in ieder geval blijft mijn prive mail adres robert.jan.frans@hotmail.com

Boot technisch: onze Randmeer ligt er weer strak bij te Heeg aan de Friese wateren, net 3 weken vakantie gevierd te Friesland met ons vieren+2 honden.

groet en save trip
    RJ

• 13 Augustus 2015 - 18:24

Henny Van Empel:

Hallo Peter en Trudy,

Leuk om weer via deze weg iets van jullie te horen. Ik wens jullie een goede reis en hoop dat de weersomstandigheden jullie gunstig gezind blijven.
    Verder alles goed hier hoor, ben nu weer druk bij de voetbal want dat gaat eind augustus weer beginnen.

Liefs Henny

• 16 Augustus 2015 - 07:04

Edith:

Beste Trudy en Peter,
    Wat een avontuur zeg, maar daarna weer een schat van ervaringen rijker .
    Geniet van de mooie natuur , bouwwerken , musea en typische cultuur van de te bezoeken plaatsen.
    Het allerbeste en de hartelijke groeten .

• 19 Augustus 2015 - 02:52

Otto & Esther:

Horta,18-08

Hallo Trudy en Peter,
    Het zat natuurlijk al een tijdje in de pijplijn, maar nu gaat het werkelijk gebeuren.
    Nieuwe uitdaging, nieuwe en her-nieuwde contacten.
    Heel veel succes en plezier met deze buitenkans.
    We houden contact.
    Cheers,
    Esther en Otto
    p.s. zegt de scheepsnaam slowfox je iets?

Peter

Begin 2005 hebben wij Nederland met een vrachtschip verlaten. 32 dagen later stonden we in Argentinië en waren we onderweg. Het idee was om, zo lang gezondheid en financiën het toelieten, tot medio 2012 in Latijns Amerika en Caribbean rond te reizen. Het is nu juni 2012, 7 jaar later en we zijn net aangekomen in Alhaurin el Grande. Een leuk Spaans dorpje in Andalusia waar we een huurhuis gaan zoeken om een periode van het jaar door te brengen. Dit wil ook zeggen dat we nog wel blijven reizen. Noord Afrika en het achterland van Spanje lonkt en zal door ons zeker bekeken gaan worden. Oké, ook Nederland :)

Actief sinds 29 Aug. 2006